Itt állok




Tuesday, August 16, 2005 5:21 PM
Hivatalosan, papírral a kezemben, megáldva, zarándokként...

Vicces, megható érzés, még nem tudom egészen biztosan, milyen. Vicces, mert legyalogol az ember ennyi kilométert, majd sorba áll azért, hogy kapjon róla egy papírt. Nekem vegül azért lett, mert korán reggel érkeztem be, és így nem voltak előttem sokan, különben lehet, nem vártam volna két órát



Megható, mert mégiscsak itt vagyunk annyian a városban, köszöngetünk egymásnak, és soha többet nem látjuk egymást. A többi meg majd otthon jön, gondolom.


Az utóbbi napokban jól megküzdöttem magammal, nekem a sejtelmes eukaliptusz erdőkben jöttek a gondolatok, érzések. Tegnap egy, ismét nagyon fárasztó nap után, öt kilométerre Compostelatól álltam meg, így ma reggel keveset kellett jönni. Szerencsére, mert délre nagyon megtelt.



Erre nem is lehet felkészülni: cirkusz az egész, emberhegyek, pfujj. A sok csend után.

Aztán két órát álltam a pályaudvaron, mert nem volt mar vonatjegy, így Madridot érintve jutok Barcelonaba.

Szóval megyek haza, itt a vége.

Köszönöm a leveleket, és majd mesélek.



Fotók:
Santiago de Compostela - katedrális részlet
Eukaliptusz-erdő
Nem túl vidáman
Itt a vége

0 hozzászólás:

Design by Blogger Templates + Béla Krumpli