Alfában gyalogoltam




Wednesday, August 03, 2005 4:40 PM

Alfában tettem meg ma 32 km nagyrészét. Azt hiszem, mert nem tudom hogy, de végül megérkeztem nem tudom hova - na jó, El Burgo Ranero-ba - és az utolsó előtti ágy az enyém lett. Persze az utánam érkezőket sem rúgjak ki, ha nekik jo, alhatnak a földön. Mert az albergek nekünk, miattunk vannak, és ezért igyekeznek mindenki kedvébe járni. Nagyon jól ki van találva ez a rendszer!

Ma végleg elhagytam a magyarjaimat. Kicsit későn indultam, 7-kor, mivel az este kialakult egy spontán mulatozás, és nem maradhattam ki belőle:) Persze ennek is meglett a böjtje. Nem volt erőm felkelni meg fel hatkor sem.

Az úton persze néha figyeltem, és nem tudom, hogy itt hogyan működik a természet, de például meg mindig árulnak cseresznyét, és néhol virágzik az akác! Meg mindig lapos a táj, nagyreszt utak mellett haladtam, tettem egyik lábam a másik után. De Leon után ismét hegyek következnek!



Ma kicsit átvariálom az etapjaimat, mivel a papír szerint lennének 37 km-es szakaszok is, de az már tényleg sok. Amikor előtte is 30-at gyalogol az ember. Meg nem tudom hogy, de tényleg egy nappal jobban állok, mint azt terveztem. Nem értem, hol siettem el a dolgot:) Akkor is alfában lettem volna? Bár azt írtam, hogy az idő néha nem úgy telik, mint ahogy azt megszoktuk.

Most elég fáradt vagyok, örülök, hogy egyelőre nem kell beszélnem, bár ez biztosan nem sokáig lesz így. Várom, hogy nyisson a bolt, 5-ig szieszta. Aztán ennem kell, mert kell az energia. Holnapra, meg a következő időszakra.

Fotók:
Szent Jakab szobor
A kagyló és a nyíl - eltévedni nem lehet

0 hozzászólás:

Design by Blogger Templates + Béla Krumpli