Mindenről kiderül, hogy elérhető




Sunday, July 24, 2005 6:30 PM

Írtam egy egész oldalt
, és eltűnt. és még nem láttam ezt a várost, tehát nem tudom leírni ismét. Pedig vicces volt:)))

Logornoban vagyok, állítólag innen 539 kilométer. Semmiség, simán legyalogolom.

Viszont az nem igaz, hogy az izomlázra rádolgozva, elmúlik. Vagy mikor? Mert ha valaki, én most elég becsületesen rádolgozom naponta. Ma kb.22 kilométert mentem, amikor megérkeztem a szállásra, és megkérdeztek, hogy honnan indultam, nem is emlékeztem rá. Olyan messze volt az a hat óra! A terep meg ismét változó, és akkor nagyon finom voltam és nőies! Hihetetlen miken nem kell átvergődni! Mindenről, ami nagyon messzinek és elérhetetlennek tűnik, kiderül, hogy elérhető, sőt, át is kell kelni rajta! És a nagyvárosok bekerítése sem semmiség, mert ugye a gyárak, stb... De persze gyönyörű, és így jó ez.



Minden nap otthont váltok. Nagyon befogadóak a városok. Hiába van három bugyikám meg zoknim, ha van 29 otthonom mostanság. Valahogy olyanok ezek a városok...

Most megyek vacsorázni és borozni. Mert vasárnap van, meg kell adni neki, ami az övé.

Csók! (A többi vicceset legközelebb.)

A székelyek itt is jártak. Be is írtak a vendégkönyvbe:
"A csíki székelyek ide is eljutottak. Az Aragon úton jöttek, bar hajdanán a Vereczkei szorosan jöttek be a gőgös Európába. Mostanában is inkább a Mária fele vezető utat kellene keresni, és akkor eljutnának a sekélyesedő Kárpát-medencébe."

Valami hasonló, de ezt meg muszáj volt leírnom. Gondoltam majd oda is elgyalogolok. Ha már sekélyesedik:)
csók

Fotó:
Logronoban ilyen kovácsoltvas kagylók jelzik az utat
Minden elérhető

0 hozzászólás:

Design by Blogger Templates + Béla Krumpli